tiistai 5. maaliskuuta 2013

Today's Top 3: Piristävät kynsilakat

Mä myönnän, mä olen NIIN helppo! Kunhan saan jotain uutta, oli se sitten vaatetta, kosmetiikkaa, meikkiä, sisustustuotetta, karkkia tai muuta rompetta, niin johan mieli kirkastuu! Viime yö meni taas juniorin toimesta aivan pyllylleen, mutta onneksi minua odotti eilen illalla vain pikaisesti läpisilmäilty kosmetiikkapaketti LookFantasticilta. Tilasin sieltä tuotteita lähinnä lahjaksi isosiskolleni, mutta tulihan sieltä samalla ostettua muutama kynsilakka itselleni. Essien kynsilakat maksavat esimerkiksi siellä noin 10€, täällä melkein tuplasti. Muualta saisi vielä halvemmalla, mutta tällä kertaa lahjaksi tilaamani Urban Decayn tuotteet olivat siellä alennuksessa, joten kynsilakatkin tuli tilattua sieltä.

Mutta sitten niihin omiin piristyksiin!


 

Tilasin OPIn My paprika is hotter than yours -sävyisen lakan uudesta Euro Centrale Collectionista. Se on ihanan oranssinpunainen ja todella keväinen. Hyvät swatchit löytyvät mm. täältä. Essien lakat ovat Forever young ja Ballet slippers. Punaisen tilasin oikeastaan ensin siskolleni synttärilahjaksi, mutta minulle tuli lakkakateus, joten tilasin saman itselleni! Kyseistä vaaleanpunaista olen joskus katsellut kaupassa ja tilasin sen nyt omaksi. Swatchit noista lakoista löytyvät täältä ja täältä.

Hain eilen myös H&M:n paketin, josta pääosin löytyi pojille tilaamia täydennyksiä vaatekaappiin. Olihan siellä tietty minullekin muutama helmi, kuten farkkupaita. SIIS FARKKUPAITA! En olisi koskaan itsestäni uskonut. En ole yleensä yhtään hippi enkä retroilija, mutta tuo paita on oikeasti tosi kiva tummempiin farkkuihin tungettuna! Tai sitten beigen väristen housujen kanssa. Ehkä saan siitä kuvaakin tänne joku kaunis päivä kun on vähän valoisampaa... :)

Tällaista tälläkertaa, nyt taas raksajuttujen pariin. Kivaa tiistaita kaikille! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti