tiistai 12. helmikuuta 2013

Today I love... GHD-hiustensuoristajaa

Mulla on hieman luonnokiharat hiukset ja hiusten kuntokaan ei päätä huimaa. Paksuus on suomalaisen tavallinen, eli tukkaa ei liiaksi ole.Minulle, kuten ehkä monelle muullekin pienten lasten äidille, on tavallista, että aikaa ei ihan hirveästi hiusten laitolle ole. Ainakin minulle se on yleensä se asia, jonka jättää viimeiseksi kun jonnekin lähtee. Eli hirveellä kiireellä lopulta hiukset kiinni, ja menoksi... Mulla on myös tosi paha tapa, että jos käyn illalla saunassa, niin menen märällä päällä nukkumaan. Tai jos käyn aamulla suihkussa, vietän päivän kotona lasten kanssa ja sitten menen illemmalla jonnekin, niin en aamulla ehdi/jaksa tehdä vielä hiuksille mitään. Sitten kun olen jonnekin lähdössä, niin tyhmille laineille kuivanutta, päätä myöden olevaa tukkaa ei saa yksinkertaisesti mitenkään.

Mutta sitten kuulin muutamaltakin ystävältä pelastajasta nimeltään GHD. Olin aikaisemmin kampaajalla miettinyt, että miten heidän suoristajansa vaikuttaa paljon paremmalta kuin omani. NO KOSKA SE ON PALJON PAREMPI! Aivan oikeasti GHD:n suoristaja on oikea aarre. Minulla on tämä GHD IV-styler.


Se suoristaa laineille kuivuneen tukan helposti, ja tekee hiukset kiiltävät. Saan sillä aikaiseksi jopa kauniit kiharat - asia, joka ei millään muulla suoristajalla ole onnistunut. Jos siis harkitset uuden suoristajan ostoa, niin satsaa muutama kymppi enemmän ja osta GHD! Se on melko tyyris ostettuna Suomesta, koska vain kampaamot myyvät niitä, mutta esim. LookFantasticilta sen saa suhteellisen järkevään hintaan. Maksoin omastani muistaakseni n. 85€, näistä on kampanjoita aika usein. Näköjään normaalihinta pyörii satasen kieppeillä.

Kävin tänään kahvilla ystäväni kanssa, ja laittauduin taas hirveällä kiireellä kun mies tuli kotiin. Tuli mieleen kertoa tästä suoristajasta teillekin, koska minun päiväni (ja hiukseni) se on pelastanut jo monen monta kertaa! Niin tänäänkin. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti