sunnuntai 3. helmikuuta 2013

Kevätvaatefiilistelyä, Vol. 1

Heti kun alkaa aurinko pilkahtelemaan, alkaa myös uudet kevätvaatteet pyöriä mielessä! Tämän kauden must-hankintoja ovat itselleni ainakin musta nahkahame, valkoinen ja nude jakku, jotain mintunvihreää, hiekan väriset housut ja nudet ballerinat. Haluaisin myös uuden vaalean laukun ja uudet aurinkolasit. Hakusassa olis hopeat tms. aurinkolasit, muutamat ruskeat mulla jo on. Mutta niistä varmasti teen oman postauksen myöhemmin!

Tässä vähän ideaa siitä, mitä olen katsellut. Teen varmasti useammankin postauksen aina siinä vaiheessa kun jotain kivaa keksin! Itse asiassa muutamia noita tuotteita olen jo itselleni tilannutkin, saa nähdä, ovatko sitten livenä hyviä.

Huivi Pieces
Rannekoru Bud to Rose

Mä olen tilannut nahkahameen, jakun ja rannekorun itselleni. Mulla on ollut hirveä hinku saada itselleni musta nahkahame siitä saakka kun niitä on useamman toimittajan valikoimaan tullut jo tälle sesongille ja myös keväälle. Pähkäilin H&M:n ja tämän Vilan mallin välillä ja päädyin Vilaan sen vuoksi, että se näyttää mulle paremmalta mallilta. Mutta saa nähdä! Mulla on itselläni jo valkoinen iso Guessin laukku, josta tykkään hirveästi. Kuten mainittu, en niin hirveästi pidä tekonahkalaukuista, mutta on niissä hyviä puoliakin varsinkin lasten kanssa liikkuessa. Minulla ei ainakaan ole niin suurta suojelunhalua halvempia laukkuja kohtaan kuin kalliimpia nahkalaukkuja kohtaan...

Jakku Vila (sama kuin edellä)
Farkut Tiger of Sweden
Toppi Vero Moda
Laukku H&M
Huivi Pieces
Rannekoru Pieces
Kengät Zara (sama kuin edellä)

Tässä aina niin toimiva musta-valko-yhdistelmä tummansinisillä farkuilla. Ja toimii myös lasten kanssa! Tietty valkoinen jakku on aina vähän vaikea, mutta saahan sen pestyä. :) Jos asuun haluaa vähän särmää, niin korkkarit tuo sopivasti tyyliä. Mutta näinkin asu on sopiva sekä töihin, että töiden jälkeen muutamalle. Tai lasten harrastuksiin tai vaikka vanhempainiltaan!

Viimeisenä kuvakollaasina tällä erää on nudensävyjä terästettynä ripauksella mustaa:

Toppi GinaTricot
Farkut Only
Jakku H&M
Korut H&M
Huivi H&M
Laukku Mango
Kengät Stylesnob

Mä en niin hirveästi ole minkään leopardiprinttien perään, mutta huivissa pieni ripaus varmasti toimisi! Lisäksi mulla on etsinnässä jokin kiva nudenvärinen jakku, tuossa voisi olla yksi... Mutta ehkä mun käyttöön on kuitenkin vähän liian hieno. Noista Stylesnobien balleriinoista sen verran, että mulla on ne mustana ja konjakinruskeana, ne on aivan ihanat jalassa ja hyvännäköisetkin! Taidan kyllä etsiä itselleni jotkut toiset nudenväriset kengät, ettei tule kolmansia samaa mallia... Tai mistä senkin tietää. :)

Jatketaan kevätvaatefiilistelyä taas myöhemmin!

1 kommentti:

  1. Thank you for sharing the blogpost please continue to do so. brown bomber jacket looks stylish yet amazing.

    VastaaPoista