sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Getting started...

Vihdoin täällä! Muutamalle kauempana asuvalle ystävälle luvattu blogi on vihdoin saatu käyntiin! Taitaa tämä toimia allekirjoittaneelle päiväkirjan korvikkeenakin. Tuntuu, että elämässä tapahtuu koko ajan niin paljon, ettei perässä meinaa pysyä. Pienet pojat kasvaa, rakennusprojekti etenee, itse vanhenee, viisastuu ja kaunistuu... Mitä näitä nyt on! :) Lupaan pyhästi päivittää tätä epäsäännöllisen säännöllisesti useamman kerran viikossa jotta itsekin voi välillä pysähtyä miettimään, että mitä kaikkea sitä on tullut tehtyäkään.

Kuka minä sitten olen? Melko tavallinen 32-vuotias nainen, kahden poikalapsen äiti, vaimo, kauppatieteilijä ja kaikkea muutakin tarvittaessa! Rakastan vaatteita ja minulla on niitä itselleni ja pojilleni ihan liikaa. Rakastan MYÖS asusteita, meikkejä ja muita kauneudenhoitotuotteita. Niitäkin on minulla ihan liikaa. Mutta niitähän ei nainen voi koskaan omistaa liian monta, eihän?

Tyylini on sekoitus klassista ja pintamuotia, edullista ja kallista. Haaveilen designer-tuotteista, mutta budjettini ei anna niihin muutamaa täsmähankintaa lukuunottamatta myötä. Käytän aina tilaisuudet hyväkseni pukeutua hyvin, jos sellainen tulee vastaan! Olen useammin yli- kuin alipukeutunut, poikani samoin. Kropaltani olen sellainen, että "teinikauppojen" (HM, Vila, VeroModa, Mango jne.) vaatteet käyvät minulle hyvin. Ehkä tyylini taas hieman aikuistuu, kun palaan kotoa oikeisiin töihin aikuisten seuraan! Tai ehkä ei. Yhdistelen kalliita merkkejä halpoihin niin pukeutumisessa, kauneudenhoidossa kuin sisustamisessa. Mielestäni kokonaisuus on tärkein, siihen päästäkseen voi yhdistelyssä olla luova. Tulette varmasti huomaamaan mitä periaatteeni käytännössä tarkoittaa!


Nyt esimerkiksi päälläni tummansiniset Tigerin farkut ja Mangon paita, joka on yksi suosikeistani tällä hetkellä. Paita on oikeasti kokonaan luonnonvalkoinen, mutta nyt puin alle mustan topin tummansinisten farkkujen seuraksi. Olen ollut muutamia kuukausia "mustanostolakossa", yritän välttää mustien vaatteiden ostamista ja pitämistä. Aikaisemmin otin aina sen mustan, vaikka kalpeaan ihooni se ei todellakaan ole paras väri. Olen päivittänyt vaatekaappiani valkoisen eri sävyillä, roosalla ja tummansinisellä, jotka ainakin näin talvella sopivat minulle mustaa paremmin. Tosin musta ei ole eikä tule olemaan täysin pannassa, kyllä siitä sen verran tykkään! Mutta suosittelen oikeasti kaikille astumista omien tottumusten ja mukavuusalueen ulkopuolelle, tulette yllättymään!

Kiitos, että olette löytäneet seuraani, toivottavasti tulette vierailulle toistekin! Käsittelen blogissani oman tyylini ja hankintojen ohessa sopivassa sekamelskassa taloprojektin etenemistä, lähinnä pintamateriaalien pähkäilyä ja muuta sisustusta. En todennäköisesti pysty pitämään näppejä erossa lapsiin liittyvistä asioistakaan! Katsotaan, mitä tulevaisuus tuo tullessaan. Ainakin nyt mieli on valoisa ja täynnä toivoa ja odotusta tulevasta!

Piia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti