torstai 24. tammikuuta 2013

Auton valinnan vaikeus... LEIKKIAUTON!

Mä oon tänään pähkäillyt ihan liian kauan sitä minkälaiset peltiautot tilaisin pojille. Blogit tuntuu olevan täynnä Vilacin luonnonvalkoista autoa, se on ehkä liian herkkä mun makuuni. Ja isomman pojankin kun asiaa häneltä kysyin. :) Miksi ostaa kaksi? Koska ikäeroa pojilla on niin vähän, niin he tulevat varmasti leikkimään näillä yhtä aikaa. Ja sen tietää kaikki, että jos tällaisia on vain yksi, niin riitahan siitä tulee...
Mun suosikki on tuo musta poliisiauto, isomman pojan punainen paloauto tai lentokone. Pienempi ei onneksi vielä osaa sanoa mitään! Mä varmaan otan tuon mustan joka tapauksessa, sen kaveriksi sitten paloauto tai lenskari. Teräksenvärinen kilpurikin on hieno, mutta aika yleinen. Hmmmmm... Vaikea valinta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti