sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Today I love... My pinky pink jeans!

Postasin vähän aikaa sitten ostoksistani ja pinkeistä farkuistani täällä. Nuo vaaleanpunaiset farkut ovat osoittautuneet todella kivoiksi ja yllättävän paljon olen niitä pitänyt jo nyt vaikkei kesästä vielä olla montaa päivää saatu nauttia.

En ole pinkkien farkkujen kanssa ainut outolintu. Muun muassa Eva Longorian päällä on nähty sähäkän pinkit farkut! Hän yhdistää niiden kanssa valkoisen, läpikuultavan neuleen, isot aurinkolasit, nudet kiilakorkosandaalit, khakinvärisen laukun sekä iiiiison ostoskassin. Näyttää pirteän kesäiseltä vai mitä?

Eva Longoria (people.com)

Loin Evan asukokonaisuuden GinaTricot'n vaatteiden avulla. Housut ovat aivan samat kuin itselläni olevat. Itse olen mallista tykännyt kovasti! Ainut miinus on, että minun täytyy niitä pitää hieman käärittynä, koska pitkänä ne jää aavistuksen liian lyhyiksi. Tosin minun koipeni ovat melko pitkät ja toisaalta kesää kohden voi housut olla koko ajan käärittynäkin. Hyvää on, että housut ovat itsellänikin menneet heti aktiiviseen käyttöön, koska hinta oli niin huokea. Minulla on paha tapa "säästää" hienoimpia ja uusimpia vaatteitani, mutta näiden kanssa ei sellainen kannata.


Vaatteet ja aurinkolasit Gina Tricot, kengät Brandos:
Chloe Color Jeans 14,95€
Callie Tube Top 9,95€
Dylan Knitted Sweater 19,95€
Maja sunglasses 5,95€
 Tommy Hilfiger Emery 13 149,00€

Laukku jäi tällä kertaa etsimättä, mutta ehkäpä näilläkin pärjätään! Housujen väri on kirkkaampi luonnossa kuin tuossa kuvassa, mutteivät ehkä aivan yhtä sähäkät kuin Evan päällä olevat. Valitsin tuubitopin neuleen alle siksi, että se on yksinään kivemman näköinen kuin tavallinen toppi jos neuleen täytyy ottaa pois päältä. Nythän kelit lämpenevät niin nopeasti, että sehän voi olla ihan mahdollista piankin! :) Aurinkolasit ovat ehkäpä enemmän festarikamaa, mutta niissä oli jotain niin ihanaa, että niiden oli pakko päästä mukaan tähän kollaasiin! Ihastuin myös näihin Hilfigerin kiilapohjaisiin sandaaleihin. AIVAN IHANAT! Onneksi minulla on jo yhdet saman tyyliset kesää odottamassa, joten minun ei tarvitse näitä aivan tosissani kuolata.

Olen saanut palautetta siitä, että toivottaisiin kuvia minusta esittelemässä vaatteita ja tyylejä itse. Kiitos palautteesta sen antajille! Nykyisessä asunnossa on joka kerta tehtävä hieman säätöjä saadakseni peilin kautta kuvia itsestäni, mutta yritän aktivoitua sen suhteen. Uudessa kodissamme, johon toivottavasti pääsemme viimeistään heinäkuun alussa muuttamaan, pääsen varmasti kuvaamaan itseäni paremmin.

Oikein hyvää aurinkoista viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti